Hoi, heb eigenlijk een vraag over wat ik het best doe:
Neef van mij wil graag 'deftige' pc kopen om o.a, source, battlefield 2, ... te draaien. Dus vooral games.
Maar ik ben daar totaal niet meer (of toch nooit) mee bezig geweest. Is het best om je pc zelf samen te stellen, en op het internet informatie op forums zoals hier op te zoeken wat het best is op dit moment om te kopen, of een pc kopen in (online)winkel die al samengesteld is bijv: Asus, Alienware, ... (Maar is dat dan waar voor z'n geld?)
Max. bedrag zonder scherm inbegrepen is rond de € 800
koop alles apart, en steek zelf samen
dan hebde het beste voort minst geld
wel ff vrage welke onderdelen ge best samensteekt aan iemand die ervan kent:p ander kunde in de miserie zitten
zo heb ik het gedaan:DDDDD
zelf samenstellen is goedkoopste oplossing maar dan heb je wel expertise nodig, anders eindig je met een processor die niet op je moederbord past of met een voeding die te zwak is voor je opstelling
Gewoon binnen stappen en zeggen ik wil game pc van 800 euro. Ge kunt eventueel ook daar laten assembleren voor meerkost, en dan zijde zeker van u garantie etc en moet ge er u niks van aantrekken.
Inderdaad forcom is meestal goedkoopste. Had ook eerst bij tones geweest. Heb daar nu nog me pc van. Wel zelf ineen gestoken maar be al bij forcom andere stukken goedkoper gaan halen
Verbinden met FacebookMaak een account aan of log in via facebook om een reactie te plaatsen.