Nieuwe website feedback

Door Ordos op vrijdag 2 april 2010 om 14:40, 1196 keer gelezen

#1 Ordos op vrijdag 2 april 2010 om 14:40
God
930 berichten
De website is eindelijk aan z'n beta fase aangekomen. Dat betekent dat de website nog niet z'n volledige functionaliteit bevat. We horen graag van jullie wat jullie goed vinden, wat er beter kan en wat we zeker niet mogen vergeten bij de volgende updates.

Laat het ons in dit topic weten of klik op de Feedback knop links van de website.

bewerkt door LLLorenz op 24/05/2012 om 07:56
#2 enjoy op vrijdag 2 april 2010 om 18:49
Moderator
371 berichten
ziet er opt eerste zicht zeer mooi uit!
#3 Flash op vrijdag 2 april 2010 om 19:11
Schrijver
599 berichten
enjoy schreef:

vindek ook x)
#4 Harper op vrijdag 2 april 2010 om 19:14
33 berichten
enjoy schreef:

same same
#5 adox3D op vrijdag 2 april 2010 om 19:23
61 berichten
Omg! veel te druk... kom slecht van al dat text...

veel te weinig kleur...

En BG kan veel beter...

bewerkt door adox3D op 24/05/2012 om 07:56
#6 Flash op vrijdag 2 april 2010 om 19:26
Schrijver
599 berichten
adox3D schreef:

veel te weinig kleur...

En BG kan veel beter...

over geuren kleuren en smaken...
#7 Tigah op vrijdag 2 april 2010 om 19:28
Respect
393 berichten
adox3D schreef:

veel te weinig kleur...

En BG kan veel beter...
de vorige was een kakafonie van kleuren dus nu hebben we het wa kalmer gehouden :) en zoveel tekst is het echt wel niet zu :D
#8 adox3D op vrijdag 2 april 2010 om 19:52
61 berichten
Welja, bij een gaming community moet je wel kleuren gebruiken of toch combineren.

Hoeveel plaatjes zijn er gebruikt? footer + header + navigatie? that's it, derest kun je gewoon met code doen.
Het is toch wel klein beetje saai, je moet het kunnen combineren met kleuren.

Neem een voorbeeld dat iedereen kent, TEK9. Ook een site die gebaseerd is op coding, maar zij gebruiken of krijgen veel kleur door de plaatjes van de movies etc... neem LLL die hebben ook veel kleur door de slider en de sponsors, articles etc...

Als ik hier kijk is het toch wel veel te veel wit en veel te veel text...

Maargoed, je kan blijven discussiëren.

over geuren kleuren en smaken... daar blijft het erbij denk ik )
#9 kseo op vrijdag 2 april 2010 om 22:01
113 berichten
forum indeling lijkt te veel op gamelux
#10 Tigah op vrijdag 2 april 2010 om 22:27
Respect
393 berichten
kseo schreef:
forum indeling lijkt te veel op gamelux
welke indeling stel jij voor? lijkt er wss wel op, lijkt wss ook op indeling van iedere nederlandstalige gamesite, kunt nie oneindig veel categorieën verzinnen é
#11 Mr.B op vrijdag 2 april 2010 om 22:45
201 berichten
ik kan ergens adox3D wel volgen. maar dit is een "all about the games site" en niet zoals gamelux "geilen op wijve site"
maargoed. dat terzijde. de kleuren vind ik nu niet zo storend. het chat systeem van comments vind ik een topper. knap staaltje codering. +1 daarvoor. en het forum, mja zoals tigah al zei. deze indeling zal je wel overal vinden.

+1 voor bescene
#12 7zp op zaterdag 3 april 2010 om 0:33
167 berichten
Layout is mooier maar teveel text op een hoopje, ik zie het verschill niet tussen en Quote in een forum post, wa meer contrast tussen backgrounds en de "tabellen"
#13 adox3D op zaterdag 3 april 2010 om 1:12
61 berichten
Starfish schreef:
ik kan ergens adox3D wel volgen. maar dit is een "all about the games site" en niet zoals gamelux "geilen op wijve site"
maargoed. dat terzijde. de kleuren vind ik nu niet zo storend. het chat systeem van comments vind ik een topper. knap staaltje codering. +1 daarvoor. en het forum, mja zoals tigah al zei. deze indeling zal je wel overal vinden.

+1 voor bescene

Maar het gaat hier niet over gamelux, het gaat erom dat de website niet perfect is (zal nooit worden) maar je kan het altijd verbeteren!
Daarom moet iedereen zijn mening posten zodat admins het kunnen verbeteren.

Er moet gewoon meer contrast komen.

Belangerijkste punten dat verbeterd moeten zijn volgens mij zijn:

1. Header kleurrijker maken (dus niet zwart-wit)
2. Background sjieker / kleurrijker (dus niet zwart-wit)
3.Text in footer wat donkerder maken
4. Navigatie ander kleurtje geven.
5. Staafje dat verschijnt bij de quote misschien een leuke kleurtje geven (passend bij de kleur van navigatie)

Qua coding is het topwerk, dat was zweten volgens mij :p

#14 Ordos op zaterdag 3 april 2010 om 8:13
God
930 berichten
Kijk ja, onze doelstelling was overzichtelijk zijn. Over het design kan je altijd wel discussiëren. De ene groep vind het mooi, de andere niet. Beide tevreden stellen gaat niet altijd hé. Als je een nieuw bericht bekijkt op tek9 zie je toch ook veel wit?

Heb de quote stijl op het forum even anders gezet en kleur sitemap onderaan wat donkerder gezet.

De background die gaan de gebruikers in de toekomst kunnen veranderen, dat staat op ons to-do lijstje :)

Coding was inderdaad serieus zweten!

bewerkt door Ordos op 24/05/2012 om 07:56
#15 dnO op zaterdag 3 april 2010 om 12:44
13 berichten
Unknown column 'std' in 'where clause'
SELECT country FROM bev3_countries WHERE std='1' LIMIT 0,1

Dit krijg ik als ik mijn profiel wil aanpassen? :x
#16 verrecaz op zaterdag 3 april 2010 om 12:50
96 berichten
+ filterfunctie
+ design
+ mooi overzicht van de dag
+ Blauw mooier dan oranje
- overzicht links vind ik persoonlijk wat te ononverzichtelijk
#17 Ordos op zaterdag 3 april 2010 om 16:24
God
930 berichten
peekZ schreef:

Zou nu oké moeten zijn.
#18 Ordos op zaterdag 3 april 2010 om 22:47
God
930 berichten
Trouwens al eens het zoekvak bovenaan de pagina gebruikt?
#19 eveRtskiii op zondag 4 april 2010 om 17:17
94 berichten
vind echt te veeeeeeel tekst op beginpagina, kijk der scheil op
#20 hyner op zondag 4 april 2010 om 19:25
7 berichten
vindt het beetje druk :O
#21 hqR op maandag 5 april 2010 om 0:48
1050 berichten
Bij reacties zou ik de recenste post bovenaan zetten, zo bespaart ge de gebruiker scroll-werk :)
#22 Ordos op maandag 5 april 2010 om 1:15
God
930 berichten
hqR schreef:
Bij reacties zou ik de recenste post bovenaan zetten, zo bespaart ge de gebruiker scroll-werk :)

Ik voorzie binnenkort een knopje waar je de sorteer methode voor jezelf kan instellen :)
#23 hqR op maandag 5 april 2010 om 17:39
1050 berichten
Mooi!
#24 katsu op dinsdag 6 april 2010 om 9:11
41 berichten
mooi gedaan, overzichtelijk als je even de moeite doet om te lezen kan je duidelijk onderscheid maken, komt druk over als je voor eerste keer op website komt maar dat duurt ook niet lang ! ;)

gj
#25 jeaNNNN op dinsdag 6 april 2010 om 23:15
245 berichten
peekZ schreef:

het is beta hé :D
#26 Ordos op woensdag 7 april 2010 om 1:19
God
930 berichten
Ik heb opgemerkt dat sommige mensen errors kregen bij het uploaden van een nieuwe foto of avatar. Dat zou nu terug in orde moeten zijn :)
#27 Ordos op woensdag 7 april 2010 om 11:29
God
930 berichten
hqR schreef:

hqR, your wish is my command.

Heb onderaan bij de comments een selectie vakje geplaatst waar je de sorteer methode van de comments voor jezelf kan aanpassen. De instellingen worden in een cookie opgeslagen zodat ze voor alle nieuws posts gelden :)

Heb trouwens ook de code van de comments wat verbeterd, mochten er ergens foutjes zitten laat mij weten!
#28 Ordos op woensdag 7 april 2010 om 22:48
God
930 berichten
Sommigen misten een overzichtje met de forum updates. Op de live pagina is het blok 'Nieuwste gebruikers' vervangen door 'Actieve topics'.

Neem zeker eens een kijkje!

http://www.bescene.net/live
#29 Michiel op donderdag 8 april 2010 om 3:32
God
2089 berichten
mja had het liever links zien staan en de registerd users zijn nu weg hoe kan ik die dan zien ? ongelukkige plaatsing imo vn forum
#30 jeaNNNN op donderdag 8 april 2010 om 4:16
245 berichten
Ordos schreef:
Sommigen misten een overzichtje met de forum updates. Op de live pagina is het blok 'Nieuwste gebruikers' vervangen door 'Actieve topics'.

Neem zeker eens een kijkje!

http://www.bescene.net/live

ziet er al beter uit :D
mooi werk btw
#31 Ordos op donderdag 8 april 2010 om 9:43
God
930 berichten
Michiel schreef:
mja had het liever links zien staan en de registerd users zijn nu weg hoe kan ik die dan zien ? ongelukkige plaatsing imo vn forum

Mja, met een lijstje met nieuwste gebruikers zijn de mensen hier niet zo veel hé :)
#32 dnO op vrijdag 9 april 2010 om 1:06
13 berichten
Waarom worden er geen coverages gegeven van tournaments? Zoals morgen SK-gaming vs. Na´vi en Fnatic vs. UNiTED.. Bon.. komt wel van hltv.org .. maar zou toch beter zijn of ? :D (just asking xD)
#33 Tray op zaterdag 10 april 2010 om 17:26
13 berichten
peekZ schreef:
Waarom worden er geen coverages gegeven van tournaments? Zoals morgen SK-gaming vs. Na´vi en Fnatic vs. UNiTED.. Bon.. komt wel van hltv.org .. maar zou toch beter zijn of ? :D (just asking xD)
1. Hoi noob :D
2. Matches van teams buiten de Benelux zou het concept van BESCENE een beetje neerhalen, vind je niet? Daarnaast is er altijd plaats op het forum voor dit soort nieuwtjes ^_"
#34 dnO op zaterdag 10 april 2010 om 20:03
13 berichten
Tray schreef:
peekZ schreef:
1. Hoi noob :D
2. Matches van teams buiten de Benelux zou het concept van BESCENE een beetje neerhalen, vind je niet? Daarnaast is er altijd plaats op het forum voor dit soort nieuwtjes ^_"

Jamaja, is toch boeiend.. nu komt er nooit nieuws op de homepage..
btw, hoi sjat :D
#35 Ordos op zaterdag 10 april 2010 om 20:24
God
930 berichten
Als je buitenlands nieuws wilt lezen moet je eens piepen op de internationale voorpagina:
http://www.bescene.net/internationaal
#36 Ordos op vrijdag 23 april 2010 om 15:37
God
930 berichten
Double post beveiliging is ingebouwd.
#37 Ordos op zondag 25 april 2010 om 17:56
God
930 berichten
Aangezien Facebook een nieuwe API heeft gelanceerd heb ik de volledige facebook code moeten vervangen. Als er ergens rare dingen gebeuren ivm. facebook laat het me weten aub.
#38 Tux op maandag 26 april 2010 om 22:56
37 berichten
tis zkr een duidelijke site geworden
in mijn ogen beter en overzichtelijker dan de vorige

blij dat er gn sectie meer te zien is met wars die gespeeld zijn in css/cs van lans/toernooien.. want da werd nemé zo opgevolgd dachtek ? ^^
#39 beaN op maandag 26 april 2010 om 23:03
Schrijver
540 berichten
Tux schreef:
tis zkr een duidelijke site geworden
in mijn ogen beter en overzichtelijker dan de vorige

blij dat er gn sectie meer te zien is met wars die gespeeld zijn in css/cs van lans/toernooien.. want da werd nemé zo opgevolgd dachtek ? ^^

Werd inderdaad niet zo super opgevolgd.
#40 Tux op maandag 26 april 2010 om 23:18
37 berichten
best da er ingezien is om da ervan te smijte :p

Verbinden met Facebook   Maak een account aan of log in via facebook om een reactie te plaatsen.