Studierichtingen.

Door GmT op zondag 29 augustus 2010 om 12:17, 711 keer gelezen

#1 GmT op zondag 29 augustus 2010 om 12:17
14 berichten
Hey,

kzit met n probleem, kzit nu midden in mn herexamens en merk dat ik gewoon niet ga halen om op genoeg vakken te slagen. Ik studeer(de) talen- en letterkunde in Leuven. Nu, ik wil nog steeds zoveel mogelijk studiepunten zien terug te verdienen dus blijf ik natuurlijk komende 2 weken nog studeren. Maar ik zou toch best ook al bezig zijn met een nieuwe studierichting.

Dus kom ik hier eens vragen wat jullie studeren? Kzou graag iets doen waar ik niet super veel uren voor moet werken gezien ik dan gewoon te weinig tijd heb voor te gamen. :p (jah, ik weet wel dat alles studeren is wat je ook gaat doen hoor..)

Zelf zat ik te overwegen om nu lerarenopleiding te gaan doen (Geschiedenis & Informatica) Lijkt me wel een chille richting.

Discuss!
#2 Tigah op zondag 29 augustus 2010 om 12:25
Respect
393 berichten
ik doe Master Bouwkunde dus bij mij moede nie echt zijn :D
#3 Michiel op zondag 29 augustus 2010 om 12:30
God
2089 berichten
ik heb een vriend die informatica / frans heeft gedaan en die is toch meer dan content vond rap werk enz .. Zelf studeer ik nu eerst nog MCT om dan binnen 2 jaar mijn master in industrieel ingenieurswetenschappen af te werken maar goed das plan A ^^ een plan B moet ik nog eens uitdenken.

Maar je moet voornamelijk studeren wat je graag doet en je mag niet denken van kga da maar doen omdat het easy is want dingen die je niet boeien zijn moeilijker te leren dan dingen je wel boeien.

Maar informatica / geschiedenis lijkt me wel chill inderdaad
#4 GmT op zondag 29 augustus 2010 om 13:05
14 berichten
informatica interesseert mij wel, maar niet zo overdreven dat ik uber programeertaal ofzo wil kennen, maar gewoon de basis van heel het computerwezen. & Geschiedenis heeft me altijd wel aangesproken. :D