GomTV Starleague

Door Pholon op zaterdag 11 september 2010 om 10:09, 335 keer gelezen

#1 Pholon op zaterdag 11 september 2010 om 10:09
10 berichten
Ongeveer een week geleden is in Zuid Korea de GomTV Starleague (GSL) gestart. Dit toernooi wordt uitgezonden vanaf de Round of 32 en bekende foreigners IdrA (VS) en TLO (DE) doen nog mee (samen met veel bekende Koreanen zoals Tester, Maka, Cool, Check en Rainbow). Het toernooi duurt ongeveer een maand (waarna meteen de volgende tour start).

Het commentaar wordt in het Engels verzorgd door Nick "Tasteless" Plott en Dan "Artosis" Stemkoski. Tasteless' commentaar is echt goed, zeker als je beginnende speler bent. De uitzending begint meestal om 11:00 onze tijd.

Een Standard Quality stream is gratis te verkrijgen op de GomTV site (www.gomtv.net) met een High Quality Stream voor 20$ per maand (ik raad dit niet aan). Als het niet werkt zijn dr altijd wel re-streams te krijgen op www.teamliquid.net

Kijken jullie dit? Wat vinden jullie er tot nu toe van?

bewerkt door Pholon op 24/05/2012 om 17:43
#2 david.proost op zaterdag 11 september 2010 om 18:08
6 berichten
Yup, heb 60% van alle matchen gezien ongeveer, meestal via VODs. Maar nu heeft GOMtv die VOD bug gefixt die je toeliet om set 2 en 3 te zien dus kan ik alleen maar de eerste game zien. Ik vind meeste games niet van zo'n hoog caliber, Tasteless heeft dit ook al gezegt en gaf als verklaring dat sommige mensen makkelijke qualifiers hebben gehad.

De interessantste match tot nu toe vond ik van TLO tegen LosirA. TLO heeft echt goeie opening voor TvZ, geen twijfel dat dit de nieuwe metagame gaat worden voor TvZ. Ik zie TLO en IdrA ver gaan.

Ik hoop ook dat MaRu het ver haalt, als hij nu super resultaten haalt dan zal hij zeker gemotiveerd blijven om het spel nog voor lange tijd competitief te spelen en zie ik hem al als toekomistige bonjwa voor SC2.

Verbinden met Facebook   Maak een account aan of log in via facebook om een reactie te plaatsen.