kwax schreef:
rpR_ schreef:brb bloot bovelijf mr tg effe men vet verbergen x
7zp schreef:update is hier fom stories
APO.CSS schreef:7zp schreef:update is hier fom stories http://www.antwerpaces.be/community/viewtopic.php?f=4&t=163
Jrn schreef:rpR_ schreef:brb bloot bovelijf mr tg effe men vet verbergen x Ni graaf doen lelijk kind ^^
rpR_ schreef:Jrn schreef:rpR_ schreef:brb bloot bovelijf mr tg effe men vet verbergen x Ni graaf doen lelijk kind ^^ Gij moet echt een koppelke worde me Niko tbh, gelle past wel bij elkander, allebei even sad @ internet x
Jrn schreef:rpR_ schreef:Jrn schreef:rpR_ schreef:brb bloot bovelijf mr tg effe men vet verbergen x Ni graaf doen lelijk kind ^^ Gij moet echt een koppelke worde me Niko tbh, gelle past wel bij elkander, allebei even sad @ internet x Jaja doe nog maar wa graaf. Ik stond te wachte aan mijn school fucking pussie zwijg. Fucking homo Laat u grote bek 1x zien
rpR_ schreef:Jrn schreef:rpR_ schreef:Jrn schreef:rpR_ schreef:brb bloot bovelijf mr tg effe men vet verbergen x Ni graaf doen lelijk kind ^^ Gij moet echt een koppelke worde me Niko tbh, gelle past wel bij elkander, allebei even sad @ internet x Jaja doe nog maar wa graaf. Ik stond te wachte aan mijn school fucking pussie zwijg. Fucking homo Laat u grote bek 1x zien haha thx for making my day, maar wel /ignore nu, cba met kindjes
Jrn schreef: Yess master. Komt zo strak maar is doen aan mijn school of roosevelt ofzo idk. Ma bewijs u eige fucking pussie
LuX schreef:Jrn schreef: Yess master. Komt zo strak maar is doen aan mijn school of roosevelt ofzo idk. Ma bewijs u eige fucking pussie Ik kom straks roosevelt voor jou=D