Damn wat mooi woorden
Ik weet dat ik veel heb betekend in de scene.
Ik zal eens over hebben vandaag met mijn lief.
Wil het beste voor mijn lief.
Ik ga er vandaag naar toe.
Zal de uitslag hier dan posten.
Want ik heb er nog altijd niet genoeg van.
Meer blijf nog altijd met de vraag zitten.
Waarom zal ik verder blijven doen ?
Waarom willen jullie niet dat ik stop ?
Die vragen zit ik nu bij.
Liefde doet vreemde dingen zeggen ze hier, maar je kan altijd de gulden middenweg vinden, als je dat niet kan ben je gewoonweg een sloef of durf je geen risicos te nemen. Maar vind het vreemd dat je zulke statements nog komt posten terwijl je weet dat de helft je toch maar gaat flamen of niet cared.
Syco lol laat u zo is nie doen door u vrouwke! Ik ben 19j en ik heb een kleine van bijna 1 jaar een een gf waar ik al 2j mee samen ben en ik kan het nog allemaal goed combineren, dus pls zeg tege u gf schatteke ge kunt kieze jong ofwel laten mij nog na Lans gaan en zo ofwel bolde het af. En als ze echt van u houd e blijft ze bij u GOGOGOGOGOGOGOG!
v1ncNtt schreef: Syco lol laat u zo is nie doen door u vrouwke! Ik ben 19j en ik heb een kleine van bijna 1 jaar een een gf waar ik al 2j mee samen ben en ik kan het nog allemaal goed combineren, dus pls zeg tege u gf schatteke ge kunt kieze jong ofwel laten mij nog na Lans gaan en zo ofwel bolde het af. En als ze echt van u houd e blijft ze bij u GOGOGOGOGOGOGOG!