| | Liefste Belgen,
Onverwacht weliswaar, maar zeker niet minder geapprecieerd heeft de belgische scene gekozen om mij deze rol toe te vertrouwen.
Ik wil iedereen bedanken die me dit vertrouwen geeft, ik zal trachten dit vertrouwen om te zetten naar een Team België en geen mix België.
Als Captain is het voor mij belangrijk een groep spelers naast me te hebben die zowel ervaring als activeness kunnen combineren met ambitie en discipline.
Daarnaast heb ik toch gekozen voor eerder newschool players, om het zo van een andere hoek te bekijken.
Hopende tactisch en teamplaygezien een sterke prestatie neer te zetten, zullen de volgende spelers TeamBE vertegenwoordigen in de Clanbase Nationscup S14.
De Wolf, Olivier 'EFFECT'
EFFECT is waarschijnlijk BE's beste actieve speler. Olivier heeft veel ervaring en gamesens en slaagt erin dit over te zetten op z'n teammates.
Ik verwacht van Olivier dat hij het team een mentale boost geeft en veel headies klikt.
Vervoort, Niels 'SURE'
The pope of Dope heeft samen met Olivier veel ervaring opgedaan en bewees zich in 2010 door meerdere LANs te winnen.
Als AWPer zal Niels zijn rol vol vertrouwen opeisen in het team en hopelijk nogmaals laten zien wat hij kan.
Dogan, Tayfun 'EagleHTANK'
Tayfun speelt al sinds EPS S2, maar brak imo pas in 2010 echt door als waardevol belgisch toptalent.
Recentelijk speelt Thai-Kebapmes-TANK aan leeuwenzijde. Verder heb ik nog maar één iets toe te voegen.
Eagleh, pop headies zoals je kussens popt en we winnen deze cup blind.
Tomic, Nikola 'Niko'
Niko, aka topbe solid rifler? Deel van een verrassend presterend Disxi, verwacht België meer van deze flamer.
Ni kome zagen dat em onliner is, Niko player to watch!
Nardelli, Christophe 'veKS'
Megaschwanzer 2K11, Chickmagnet #2 en naar eigen zeggen géén zangtalent, start zijn debuut al slecht aangezien hij Arne's boysband id steek laat.
Nonetheless is veKS wél een sourcetalent, terug deel van Poppers aka Disxi zie ik Nardelli total loss gaan in de komende weken..
Hij vroeg wel het volgende: "Gelieve geen steaminvites te sturen, ik heb fangirls genoeg"
Van Den Haute, Arne 'FMz'
Arne is BE's nieuwe talent. In 2010 ging FMz van op laptop in windowed mode spelend naar 30p waar hij EPS S5 meespeelde, naar nu Team België.
Moviemaker, Awper, Zangtalent Bieber, Schaatser. Kortom, hij is een waardevolle toevoeging voor het team en ik hoop dat hij deze kans om kan zetten
en tijdens deze cup kan groeien.
Laureyssens, Sten 'stN'
Als TeamCaptain zal ik het kort houden.
Chickmagnet #1.
Uitkijkend naar een confrontatie met TeamNL,
Met vriendelijke groet,
Sten "stN" Laureyssens |