Nieuwe site in de maak FEEDBACKDoor Michiel op vrijdag 6 mei 2011 om 18:54, 1087 keer gelezen #1 Michiel op vrijdag 6 mei 2011 om 18:54 |  God 2089 berichten | Beste leden,
We zijn volop bezig met een nieuwe website die er dit jaar zeker nog moet komen en we hadden graag wat tips en feedback gehad van jullie. In de komende tijd zullen we wat features bekend maken maar we zouden nu al graag jullie advies vragen van wat jullie missen op deze site, en de dingen die beter zouden moeten etc.
Alle commentaar is welkom.
Core van de website die er komt =
-Nederlandstalig
-Focus op Livestream en tornooien
-Coverage ESL + alle grotere evenementen
-toevoegen van nieuwe spellen ( voorstellen zijn meer dan welkom )
-betere webserver
-rappere interface
-minder kleuren
-mobiele versie maken
-etc | #2 Rob op vrijdag 6 mei 2011 om 18:58 |  Schrijver 307 berichten | - Beter overzicht voor nieuwswebsites
- Kalender voor alle games? (iemand die er zich per sectie bezighoudt)
- Soort van video support (zoals cadred?)
- Forum mag meer op de frontpage staan (en ook zien wie pas gereageert, hoelaat,...) | #3 LLLorenz op vrijdag 6 mei 2011 om 19:13 |  Zatlap 1443 berichten | | #4 enjoy op vrijdag 6 mei 2011 om 19:14 |  Moderator 371 berichten | Interviews op lan met nen deftige camera en iemand die kan interviewen =D | #5 Michiel op vrijdag 6 mei 2011 om 19:20 |  God 2089 berichten | enjoy schreef: Interviews op lan met nen deftige camera en iemand die kan interviewen =D
Komt er aan :) | #6 Rob op vrijdag 6 mei 2011 om 20:02 |  Schrijver 307 berichten | enjoy schreef: Interviews op lan met nen deftige camera en iemand die kan interviewen =D
En EnjOy!, wat vond je van de competitie op Lan X? | #7 enjoy op vrijdag 6 mei 2011 om 20:05 |  Moderator 371 berichten | Wadde, Lan X? | #8 MilsoNtje op zaterdag 7 mei 2011 om 12:01 | | | nog minder kleuren? lol | #9 LLLorenz op zaterdag 7 mei 2011 om 13:07 |  Zatlap 1443 berichten | MilsoNtje schreef: nog minder kleuren? lol
Hij bedoelt niet bij elke newspost zo'n icoontje etc. Gewoon cleaner ;) | #10 FIXEL op vrijdag 13 mei 2011 om 0:56 | | | wa meer coverages... nu da LoL een hype is ist nix anders dan LOLLOLOLOLO ik zen da spel KOTSBEU!!! das nieens leuk!
kutcamera...
en waarom wordt er nauwelijks css nieuws gepost? 1.6 is ni veel beter...
site is dood? | #11 LLLorenz op vrijdag 13 mei 2011 om 11:55 |  Zatlap 1443 berichten | geen CSS omdat niemand hem aanbiedt om news over te schrijven. En de enige poster die we hebben is inactive...
Van elk event wordt er wel wat gecoverd voor de games die we kunnen. En het is niet altijd makkelijk om scores te vinden als je niet aanwezig bent en zelfs dan is het nog moeilijk.
En cs 1.6 is er ni veel te vertellen in de benelux. Wij gaan ons niet verlagen zoals gamelux en wat geruchten gaan schrijven van seezung weg bij LLL shit. Scene is toch rare toeren aant draaien. Je had eerst AA -> split & team hardcore bestond -> dan kaos ofzo -> nu weer AA ?
Als jullie willen dat deze site meer posts over verschillende games willen, moeten jullie je maar aanbieden en een klein beetje deftig NL kunnen schrijven. Wij kunnen atm niet elke scene volgen :) | #12 7zp op vrijdag 13 mei 2011 om 12:56 | | | FIXEL schreef: wa meer coverages... nu da LoL een hype is ist nix anders dan LOLLOLOLOLO ik zen da spel KOTSBEU!!! das nieens leuk!
kutcamera...
en waarom wordt er nauwelijks css nieuws gepost? 1.6 is ni veel beter...
site is dood?
bwa lol is ni zo stom ze, ma shooters blijven in mijn ogen de leukste en de meest competative games :D | #13 FIXEL op vrijdag 13 mei 2011 om 16:58 | | | @ lorenz: ik wil mij gerust aanbiede om voor css te schrijve, aangezien ik k33n aant gaan ben in css
ja ok daar hebt ge misschien gelijk in van rumors enz,,, ma probeer toch exclusiv info te regele xD @7zp LOL is wel een goed spel daar ni van... ma ik vind het gwn een stom spel omda die camera zooo sucked | #14 rodcad op vrijdag 13 mei 2011 om 22:52 | | | Als je ziet dat er zelfs op fatlan niemand aanwezig was zegt het genoeg. Maar online cups van LOL coveren is blijkbaar interessant. (toch voor 10% van de mensen hier). Wat de crew zelf graag speelt komt hier ruim aan bod, wat ze zelf denken afschreven te zijn gaan er geen inspanningen meer naartoe. Volgens mij zou je je beter verlagen naar gamelux niveau, daar blijven topics in het forum tenminste geen maand op de eerste pagina staan. | #15 LLLorenz op vrijdag 13 mei 2011 om 23:12 |  Zatlap 1443 berichten | 1) de link van naar gamelux niveau verlagen (toen had ik het puur had op die LLL post waarvan wij al op voorhand wisten dat dit NIET klopte) met ons forum snap ik helemaal niet. Dat ons forum niet heel erg goed draait is algemeen geweten & daar hebben wij al meerdere malen inspanningen voor gedaan. Onze bezoekers zijn eerder passief (lezen, maar niets schrijven).
2) Wij kunnen ook niet op elk event aangezien onze crew gewoon te klein is. Wij waren wel aanwezig op de voornaamste lans zoals Frag-O-Matic, MAXlan, Dreamhack etc.
3) En dat onze aandacht gaat naar de games die we zelf spelen heeft puur te maken omdat we dan ook IN die scene zitten & daardoor meer info hebben van wat daar gebeurt. Hou er ook rekening mee dat wij de BENELUX esports volgen ivgl met gamelux die de ene maand benelux esports post doet, dan eens een internationale post of een "à la 9lives post" tussensmijt.
Zoals ik eerder vermelde hebben wij dringend nood aan nieuwe en actieve crewleden. Met een 2 à 3 mensen kunnen wij dit niet allemaal bolwerken :)
En rodcad probeer evt. soms eens een positieve comment te plaatsen ipv ons altijd aan te vallen & alles op te sommen wat slecht is aan bescene.
Mvg
Lorenz G | #16 rodcad op vrijdag 13 mei 2011 om 23:41 | | | Die aanvallen is iets wat jullie zelf uitgelokt hebben, dus ben ik gewoon kritisch.
Het valt me idd ook op dat het op het forum heel kalm is, misschien zijn nederlanders dan toch zoveel anders? of zou het ergens anders aan liggen? In nederland is bvb ESL wel belangrijk, hier haalt het zelfs geen post.
Fatlan, 500 deelnemers is idd geen grote lan in belgie... Als je je wil profileren als de site voor esport in belgie is dat toch de moeite om daar naartoe gaan. Maarja, te weinig crew, en t'is ook maar cs, cod en css.
Maarja, met een nieuwe site zullen er wel weer nieuwe hoge verwachtingen zijn en vooral vol activiteit. | #17 Michiel op vrijdag 13 mei 2011 om 23:44 |  God 2089 berichten | Wij proberen op een constructieve manier deze site op elk vlak te verbeteren. Dit doen we in alle maten van het mogelijke. Hier kruipt enorm veel tijd in en ik moet steeds vaststellen dat jij enkel en alleen naar hier komt om negatieve commentaar te geven en alles af te breken. Best wel sad voor iemand van jou leeftijd. Want ik verwacht dat je iets volwassener was.
Als je hoort welke feedback wij krijgen van partners zoals Blizzard of Riot dan denk ik dat jou comments gewoon op niets slaan. Als je dit niet gelooft ga het zelf maar vragen ;) want ze zijn meer maar ook meer dan heel tevreden met het werk dat wij leveren. Wij proberen zoveel mogelijk te doen voor de community maar met de middelen dat wij hebben is dat echt niet gemakkelijk. Wij beschikken niet over de duizenden euro's dat Gamelux krijgen. Maar alles wat binnenkomt gaat ook buiten. Mijn enige verdienste in heel E-Sports is dankzij LowLandLions.
Ik hoop dat je beseft dat meer mensen dan jij denkt deze topic lezen. Ook buitenlandse partners vertalen deze topics en zeker deze over de nieuwe website want hun gaan daar veel voor investeren.
+ LoL en SC2 zijn E-sports spellen die gewoon ongeloofelijke invloed hebben op de huidige markt. En dat is iets waar wij willen van profiteren. CS1.6 is gwn nergens nieuws te rapen en naar EU nieuws gaan fuck dat slaat nergens op.
mvg
Michiel Bruggeman | #18 CHILMUS op vrijdag 13 mei 2011 om 23:49 | | | @Rodcad
Je kan mss eens wat meer respect tonen door communitys zoals deze te steunen die op eige houtje door mensen zijn opgezet zonder budget. Sadface op je bek. | #19 rodcad op vrijdag 13 mei 2011 om 23:57 | | | chilmus, mijn steun is er geweest vanaf het begin dat deze site (2007) bestond. Ten tijde van Charlie Dewitte, Geoffrey v Sypher (cups, prijsvragen, all-time free shipping voor alle beceners,...) Door verandering in crew, en een niet nagekomen belofte van een nieuwe sponsor ben ik zomaar doorverwezen naar de reservebank. Ook al zou ik willen deze community steunen, ik mag niet meer van god...
michiel, moet ik nu vrezen als je zegt dat je topic veel gelezen en vertaald zal worden? Kan mij eigenlijk weinig schelen. Ik heb niet tegen de games als LOL of SC2, gewoon valt het me op dat de oudere games weinig meer aan bod komen terwijl ze al jaren de vaste waarde zijn. Ik weet zeker moest jij fervente cs'er zijn,dat hier nog regelmatig nieuws zou gepost worden. ((en als LLL ergens wint) bewerkt door rodcad op 24/05/2012 om 19:28 | #20 Michiel op zaterdag 14 mei 2011 om 0:17 |  God 2089 berichten | Maar wij ( Lorenz en ik ) kunnen gewoon neit alle games toch gaan coveren ? We proberen zoveel mogelijk te doen en het is tuurlijk evident dat wanneer je zelf een spel speelt dat je vaker gaat posten ? Dusja dan is het maar aan de oude garde iemand te overhalen om ons te helpen. | #21 rodcad op zaterdag 14 mei 2011 om 0:26 | | | true, maar weet dan toch dat er mensen zijn (die het misschien niet altijd zeggen) hier maar weinig meer interessant nieuws meer vinden. Dus op de duur zul je maar mensen overhouden die geinteresseerd zijn in de games die recent zijn en jullie interesseren . Mij best, ik zeg gewoon dat het me opvalt. | #22 LLLorenz op zaterdag 14 mei 2011 om 2:26 |  Zatlap 1443 berichten | bescene was gewoon een CS 1.6 community, maar aangezien er maar weinig nieuws is over CS is alles zo'n beetje stilgevallen. Ik probeer toch nog van elke degelijke lan/cup iets te posten, maar is meestal niet volledig doordat ik niet genoeg info vind =]
Ga nog een dezer dagen een post maken van TheSGL want blijkbaar speelt AA er in. Je mag altijd info over cups/nieuws of whatever mailen met linkje naar een site en dan komt dat ook in orde. lorenz[a]bescene.net | #23 P7RR3 op zondag 15 mei 2011 om 11:20 | | | @ CHILMUS
kvind dat rodcad wel gelijk heeft, en jij je domme mond moet houden! Respect is er genoeg, maar ik kan maar 1 ding opnoemen wat ik goed vind aan bescene:
+1 mooi werk van Jens Segers voor de website zelf (coding)
-1 geen activiteit op het forum
-1 geen activiteit in newsposten
-1 welke scenes gebruikt bescene eigenlijk om de website aantrekkelijk te maken voor gamers in België
-1 zeer groot verschil tussen bescene en gamelux
-1 cups etc. goed en wel, maar welk nut hebben ze voor een community website?
-1 en nog wel paar honderd andere dingen
Dit is totaal niet om alles af te breken hoor, het zijn gewoon feiten! Ik vind persoonlijk nu ik mijn eigen mening aan het geven ben dat michiel en de rest van de crew het allemaal wel goed bedoelt, maar in vergelijking met andere crews en community websites is het gewoon minder, dat is nu eenmaal zo, kga nu niet zeggen dat ik een actieve gebruiker ben van bescene, maar er is dan ook niet veel te beleven!
FLAME OFF, this mijn mening net zoals andere een eigen mening hebben, kwil gewoon laten weten wat ik ervan vindt en dat ik rodcad wel steun in zijn mening!
cheerz! | #24 Rob op zondag 15 mei 2011 om 11:32 |  Schrijver 307 berichten | Bescene is nog redelijk bekend in de TM Benelux scene hoor, jullie zijn gewoon aant ragen.
@ Kerel hier boven mij :
-1 geen activiteit op het forum : True, maar komt omdat het forum beetje moeilijk is dan vorige website, anyway, fixed soon.
-1 geen activiteit in newsposten : Jawel hoor, kijk beter
-1 welke scenes gebruikt bescene eigenlijk om de website aantrekkelijk te maken voor gamers in België : Trackmania
-1 zeer groot verschil tussen bescene en gamelux : Gamelux staat bekend als flamelux, hier posten we tenminste fatsoenlijk ;)
-1 cups etc. goed en wel, maar welk nut hebben ze voor een community website? : Promoten van spel?
-1 en nog wel paar honderd andere dingen : vertel :d bewerkt door Rob op 24/05/2012 om 19:28 | #25 Michiel op zondag 15 mei 2011 om 11:54 |  God 2089 berichten | ge kunt wel +1 zeggen voor den jens die ik ongeloofelijk graag heb en alle respect voor heb maar als er 1 admin is dat geen tijd heeft en andere verplichtingen en eig enkele dingen zwaar heeft vertraagd is het jens wel. Forum bescene en gamelux kan je niet vergelijken dat is ook niet de bedoeling daar praten ze over hacken, anabolen, drugs, vrouwen, seks, ect... Een niveau waar ik me niet aan kan meten. Kheb liever 1 post over esports per maand dan 10.000 over waar ik goedkoop anabolen kan vinden voor men overdreven spiermassa.
Verder moet je iedereens mening respecteren maar er is een verschil met systematisch komen afbreken en een constructieve mening geven. En dat jij meneer van rodcad gelijk geeft = iedereen weet dat P7RR3 een rodcad verleden heeft ;) maar goed ja ieders mening .
Dat deze site niet draait zoals het in de hoogdagen 3-4 jaar geleden deed ga ik volledig akkoord. Dat we moeten blijven focussen op 1.6 ga ik niet akkoord, er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Dat we het moeten verwijderen uit de games ? Belange NIET ! Ook in de nieuwe website is plaats voorzien voor deze game, zeker en vast maar zal niet onze main focus zijn.
Tzou allemaal veel beter kunnen en dat zal gedeeltelijk wel ook aan mij te danken zijn dat hier en daar dingen stroef verlopen; maar kdenk dat over de afgelopen 4 jaar deze site zijn gemiddelde van 1000 unieke bezoekers per dag is blijven halen.
En met een handvol mensen kan je deze site niet runnen zoals het moet zeker niet op alle vlakken maar goed ja mensen worden ouder en krijgen andere verplichtingen. Ik studeer nog min 2 jaar dus die tijd heb ik en daarna moet ik maar zien.
Dat mensen afhaken zal wel redenen hebben maar slecht varen ze hier zeker niet. Iedereen heeft gekregen wat ze vroegen en gekregen wat hun beloofd werd.
In België is het niet evident je te gaan registreren als bedrijf zonder dat je echt geld gaat investeren en kan je dus niet aan sponsors een directe som geld vragen om dan je crew mee te ondersteunen. Dus met een omzet van 0,0 euro doen wij dit zeker niet slecht.
Deze topic is ook gemaakt om alle reacties te krijgen, zowel de goeie als de slechte dat we tenminste eens kunnen beginnen aan een betere website en een nieuw begin.
Wat cups betreft soms komen partners daar zelf mee af omdat er al zoweinig gebeurt in E-Sports en dat is een ideale manier om nieuw volk vn een nieuw game aan te trekken. Dit verklaard de SC2 en LOL cups afgelopen maanden.
Iedereen is ook vrij zijn eigen nieuws in te zenden vroeger deden veel meer organisaties dit als nu. Toen was ook alles veel actiever nu moeten we al gaan speuren op het net om iets te vinden. Of moeten wij het van gamelux gaan kopieren of omgekeerd.
Met de nieuwe site, mascotte, logo en nieuw bestuur hopen we een nienwe start te kunnen nemen vanaf Jens klaar is wat wellicht nog een hele poos zal duren want niettemin hij een geweldige coder is heeft hij ook andere belangen + wil hij niet geholpen worden door derden :p. | #26 LLLorenz op zondag 15 mei 2011 om 13:43 |  Zatlap 1443 berichten | @ PYRRE
-1 zeer groot verschil tussen bescene en gamelux
Geen idee waarom dat -1 moet zijn? :) Het enige betere daar is dat ze actief reageren op news/forum & dat ze meestal beter ge-update coverages hebben doordat zij de compo's zelf organiseren op sommige lans, maar daar is bescene niet tot in staat.
Voor de rest zijn er veel dingen waar bescene zich onderscheidt van gamelux (positief dan) | #27 deQy op zondag 15 mei 2011 om 16:11 | | | Ik snap niet dat mensen bescene afkraken. Verschillende mensen steken hier zoveel tijd in, om dan in de grond te worden geboord..
Ik zou zeggen doe zo voort en trek u ni aan wat de rest ervan zegt! | #28 rodcad op maandag 16 mei 2011 om 6:31 | | | ohgot, hij gaat vergelijking maken met mij en pyrre omdat hij ooit eens in rodcad gezeten heeft. Als iedereen durft te spreken en moeite zou doen om iets te posten zou je dit meer horen (wat je blijkbaar niet wil horen).
Ik wacht nog altijd op het +1000 euro toernooi die er in 2009 beloofd was eigenlijk...
En wat moet Jens nu gemotiveerd zijn om verder te doen :)
Ik spreek nu voor mezelf, en durf zeggen dat ik meerdere keer per dag kom kijken. Maar kan me goed inbeelden dat er mensen gewoon niet meer komen omdat er ten eerste niets is veranderd met de vorige dag, ten tweede het hun game niet is. Met een actief 'lul' forum blijven de mensen komen en lezen wel de newsposts als ze verschijnen. Maar een actief forum opzetten (ook al is het bullshit) is verre van gemakkelijk. | #29 FIXEL op maandag 16 mei 2011 om 8:47 | | | ik moet eerlijk zeggen dat die cups wel een goed idee is en zeker LoL en SC2... maar tm, 1.6 en css cups moge natuurliijk ook wel. alleen ist jammer da enkel de cs en css community een cup speelt als er iets te winne valt... voor BoB cup in samewerking met gamelux en ESL ware er toch 16 of meer teams van deftig niveau... en de prijs was contract onder de orga mousecontrol voormalig DOK-gaming... ni slecht..
de scene is dood omdat er geen competitie meer is... latenightcups = dood - amateur en Pro series... ja das dan ook et enige... er moete meer cups kome zoda meer teams motivatie krijgen om "de beste te zijjn" zoda er wa leven in de brouwerij komt
natuurlijk moet ge ook gamers hebbe omda te verwezelijke... persoonlijk vind ik da de css scene meer leven heeft dan de cs scene... ma ik denk da cups het enigste zijn dat een scene echt in leven houdt... mixen en pracce en gwn via irc een warke zoeke en dan uiteidenlijk shitnoobs op uwe server krijge ist ook ni e... test u tactics in n cup enz maak het wa spanned en geef ne prijs... winnen is altijd leuk... al ist maar nen headset.. beginne me iets klein en op den duur alst wa meer volk trekt smijt ge der wa deftige prijze in e ^^
mja wrsch moeilijker gezegt dan gedaan... ik wil gerust admin zijn voor de cups geen probleem ik stel mij wel kandidaat
alleen zou da ni eerlijk zijn want ik wil ook spelen xD | #30 P7RR3 op maandag 16 mei 2011 om 13:06 | | | Ik kraak hier ook niemand niet af, ik typ hier gewoon wat ik veronderstel! Voor de rest 'thumbs up' met het initiatief! En daar volg ik fixel dan wel weer in, latenightcups was iets wat de scene actief hield, moest er iemand geïnteresseerd zijn om zoiets terug op te starten let me know, heb al wel wat sponsors in petto voor zoiets!
cheerz | #31 7zp op maandag 16 mei 2011 om 13:18 | | | @pimp:
Zat hieraan ook al een tijdje te denken, heb wel zin om site te coden en te helpen, zolang ik het maar niet alleen moet doen | #32 P7RR3 op maandag 16 mei 2011 om 14:07 | | | haha 7zp --> me PIMP?!? nonono
P7RR3 = steam! tyooooooooo | #33 7zp op maandag 16 mei 2011 om 14:13 | | | expimp dan
en vanavond | #34 LLLorenz op maandag 16 mei 2011 om 18:33 |  Zatlap 1443 berichten | eventueel samenwerken met gyx.be? Zij doen atm vooral LoL, maar ik zie dat er ondertussen ook een CS cup plaats vindt & een FIFA 11 cup
Wij hebben trouwens ook een heel proper design klaarliggen voor een cupsectie/cupsite, maar onze community site heeft voorrang ;)
Het probleem met cups organiseren is dat het ontzettend veel tijd in beslag neemt. Admin mag zelf niet meedoen, maar moet wel heel de avond aanwezig zijn voor problemen/scores/updates etc.
@ rodcad
dat de site er hetzelfde uitziet als voorheen ligt ook te wijten dat wij nog altijd de benelux spelers volgen waardoor er ook niet altijd iets te vertellen valt :) ofwel zijn we niet op de hoogte .. Moest jij toevallig blx nieuws opvangen mag je mij daar altijd voor mailen. | #35 CHILMUS op maandag 16 mei 2011 om 18:39 | | | @Lorenz
Waar blijven die admin rechten aub | #36 LLLorenz op maandag 16 mei 2011 om 18:42 |  Zatlap 1443 berichten | FIXEL en 7zp hebben ondertussen rechten gekregen, zij zullen instaan voor het CSS news ;-) | #37 rodcad op maandag 16 mei 2011 om 18:54 | | | er zijn ook andere dingen om te posten dan nieuws alleen.
bvb Hoe zou het nog zijn met... (bekende naam uit het gameverleden)
bvb Meer reviews van games en hardware, en laat mensen iets posten om het gratis verkregene reviewmateriaal te krijgen
bvb interviews vooraf als er een lan aankomt
Mensen lezen naar mijn mening liever persoonlijke dingen dan reeds gekend scenenews
En het allerbelangrijkste is volgens mij het aanwezig zijn op lans met up to date coverages. results/Iviews/video.
enz | #38 LLLorenz op maandag 16 mei 2011 om 19:10 |  Zatlap 1443 berichten | Dat is commentaar waar wij veel mee kunnen doen, waarvoor bedankt.
- Al moet ik zeggen dat zo goed als alle verkregen hardware gereviewed wordt door de persoon die het ontvangen heeft. Binnekort weer meer hardware.
- Games reviewen lijkt me dan wel heel wat anders. Wij zijn meer gericht op esports en voor zo'n nieuws kan ik 4gamers.be aanraden dat gecode/designed is door mensen van bescene
- Interviews voor lan / met oudere bekende namen etc deden we vroeger meer als nu inderdaad. Zal daar nog eens mijn werk van maken & andere mensen daarvoor aanzetten (orphanus deed het wel voor SCII).
- Wij proberen op zoveel mogelijk lans aanwezig te zijn, maar indien niet is het vrij moeilijk alles up to date te houden. Video reportages/interviews zijn we momenteel ons werk van aan het maken en komt weldra in orde. Toegangsticketjes moeten wij ook zelf betalen :D maar ok niet alles kan gratis zijn. | #39 P7RR3 op maandag 16 mei 2011 om 21:10 | | | volk nodig mij mag je altijd pm geven! | #40 FIXEL op dinsdag 17 mei 2011 om 10:47 | | | ik ben vrijwel van plan om met memories elke lan gaan die er te doen valt. als daar nu niemand is van 1.6 of LoL ofzo wil ik gerust wel meehlpen voor coverage.. en eventueel een blog of enkele iviews afleggen kan ik ook nog wel maar dan met gsm :*( (wel 720p HD ^^ ma gene flash xD) dus da kan wel in orde komen.. eventueel voor de lan al interviews zal ook wel kunnen
alleen heb ik problemen met wie moet je nu interviewen? mensen die niemand kent? mensen die iedereen kent om volk te trekken of gwn mensen die ikzelf persoonlijk goed vind?
aan lorenz.. ik wil mij gerust aanbieden om voor bepaalde games zoals crysis. brink. battlefield ofzo van die games de multiplayer of zelfs de singeplayer te testen... | |